fbpx

השאירו פרטים וקבלו מייד וללא תשלום גישה לשלב הראשון מתוך מסע הדרקון בו תמצאו שיעור צ'י קונג מלא ותרגול יומי מומלץ.

לטיפוח בריאות וחיוניות יוצאת דופן ולטיפול עצמי בכאבי גב, צוואר ומפרקים, כך שתוכלו להתנועע בחופשיות, מתוך מקום רגוע, שליו ומלא עוצמה

יש בנו חיבור לתבונה אין סופית  שמרפאה ומצמיחה אותנו כל הזמן

 הרשמו עכשיו

נותרו

100
שיעורים לחלוקה חינם

יש בנו חיבור לתבונה אין סופית  שמרפאה ומצמיחה אותנו כל הזמן

גוף

כשהיציבה וההליכה שלנו לא מאוזנת אז לא משנה איזה טיפול נעשה (גם ניתוח) הבעיה תמיד תחזור ולכן בדרך הדרקון אנחנו עובדים בעדינות עם הגוף ומפתחים בהדרגה יציבה טובה, הליכה נכונה, איזון טונוס שרירי, גמישות וכך מאפשרים את הריפוי בהיבט הפיזי פיזיותראפיסטי.

אנרגיה/נפש

דרך התרגול אנחנו מעודדים תנועה הרמונית של כוח החיים בגוף (הצ'י). אנו עושים זאת בעזרת תנועה מתונה, מתיחות וכוונה. כשכוח החיים (הצ'י) נע בהרמוניה יכולת הריפוי הטבעי גדלה, אנחנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים ויותר שלווים ומאוזנים רגשית ונפשית

תודעה

אנו משתמשים בחוויה ובחקירה הגופנית ככלי להעצמת הנוכחות שלנו בכאן ועכשיו, מתרגלים קבלה (exceptence) של המציאות וחיים בפתיחות והכרת תודה כך המתח הנפשי (stress) יורד ואיתו הטונוס השרירי מתאזן ומאפשרת תנועה חופשית של הצ'י וריפוי המפרקים

משתלב בשגרה

השיטה מורכבת מ:

– תרגול יום יומי קבוע בן 15 דקות שמשלב גוף, אנרגיה ותודעה.
– תרגילים פשוטים שנעשים תוך כדי פעילות: תרגול בהליכה, בנסיעה ברכב, באכילה, לפני השינה, בזמן צחצוח השיניים ועוד

פעולה מונעת

תרגילי דרך הדרקון שנעשים במהלך פעילות עוזרים לנו לטפח הרגלים נכונים כפעולה מונעת, ולשמור על איזון וחיוניות במהלך היום

כל אחד יכול

כשהיציבה וההליכה שלנו לא מאוזנת אז לא משנה איזה טיפול נעשה (גם ניתוח) הבעיה תמיד תחזור ולכן בדרך הדרקון אנחנו עובדים בעדינות עם הגוף ומפתחים בהדרגה יציבה טובה, הליכה נכונה, איזון טונוס שרירי, גמישות וכך מאפשרים את הריפוי בהיבט הפיזי פיזיותראפיסטי.

מה תמצאו בערכה

 הרשמו עכשיו

נותרו

100
שיעורים לחלוקה חינם
דילוג לתוכן