fbpx

הצ'י של הכליות חוזר למקור - קורס צ'י קונג אינטרנטי

הצ'י של הכליות חוזר למקור - קורס צ'י קונג אינטרנטי
לטיפוח כוח החיים , להעצמת החיוניות ולחיזוק הבסיס

יש בנו חיבור לתבונה אין סופית  שמרפאה ומצמיחה אותנו כל הזמן

10 סיבות לתרגל צ'י קונג כליות

1. יותר אנרגיה לעשות דברים

2. כוח רצון לפעול, לייצור, להשתפר

3. כוח פיזי ברגליים לנוע ממקום למקום בבטחה

4. מודעות לתחושות הגוף וליכולות הגוף

5. שיווי משקל (פחות נפילות)

6. פחות כאבי גב תחתון וברכיים

7. יציבה יותר קלה

8. שרירי רצפת אגן חזקים יותר

9. לגברים חידוש הכוח המיני

10. שמחת חיים ילדית

הצ'י של הכליות ברפואה הסינית

ברפואה הסינית לצ'י של הכליות יש מקום מיוחד ואפילו שם מיוחד (ג'ין).

זה הוא הצ'י המקורי איתו אנחנו נולדים וכוחו מתמעט ככל שאנחנו מתבגרים, עד למוות הבלתי נמנע בו הוא מתכלה. הצ'י של הכליות משול לפתיל החיים.

תופעות אופייניות של זקנה כמו כאבי ברכיים, כאבי גב תחתון, רגליים חלשות, נשירת שיער, עייפות, דליפת שתן, אין אונות, שמיעה חלשה, זכרון חלש, והידלדלות צפיפות עצם הן תוצאה של צ'י כליות חלש.

כשהצ'י של הכליות חלש אנחנו קמים בבוקר עייפים וצריכים הרבה מנוחות במהלך היום, (כמו טלפון עם סוללה ישנה שצריך לטעון אותו כמה פעמים במהלך היום) וכשהצ'י של הכליות חזק וזורם בחופשיות אנחנו חווים כוח פנימי בסיסי חזק ויציב שנשאר איתנו לאורך שעות רבות.

נכון, זו דרכו של הטבע, כולנו חיים במסע בין הלידה למוות עם זאת יש הרבה מה לעשות כדי לשמר ואף לטפח את הצ'י של הכליות כך שנהנה מהדרך ונעבור אותה בחיוניות מירבית. זו בעצם אחת המשימות העיקריות של הרפואה הסינית.

יש דרכים למזער חלק מתופעות הזקנה, אל אף שהן כבר צצו, לפתוח את מה שנקרא ברפואה הסינית "שער החיים" לחדש את הגישה שלנו אל האנרגיה העלומה הזו, וכך לחדש כוחות ולחדש את "הסוללה", לחזק את הרגליים, להקל על הגב והברכיים, לבנות את העצמות, להעיר את הזכרון.

תרגול הצ'י קונג של הכליות או בשמו המלא "הצ'י של הכליות חוזר למקור" היא סדרה של 6 תרגילים שמטרתה להביא הרמוניה לגוף ולנפש ולחזק ולטפח את הגישה שלנו לצ'י של הכליות.

אני זוכר בבהירות את התחושה הנהדרת שהייתה לי בשבוע הראשון שתרגלתי את הסדרה הזו לראשונה ואת ההשתאות שלי מול ההתחדשות של כוחות שחשבתי שאבדו לי לתמיד. אתם פתאום שמים לב שיש לכם יותר כוח במהלך היום, הרגליים יותר חזקות, הגב יותר קל, שיש לכם "יותר עמוד שדרה" חוויה של יציבות והרמוניה גם גופנית וגם מנטלית.

כשאנחנו משקיעים בגוף שלנו הוא מחזיר לנו מיד חזרה.

ברפואה הסינית העונה הטובה ביותר לטיפוח הצ'י של הכליות שמחובר ליסוד המים היא החורף ולכך הכנתי לכם קורס צ'י קונג שבו אני מלמד את יסודות הצ'י קונג מההתחלה (כך שגם מתחילים יכולים ללמוד) ואת הסדרה האלמותית הצ'י של הכליות חוזר למקור. כך שגם אתם תוכלו לחוות את חידוש הכוחות ולשפר את איכות החיים מהמקום העמוק ביותר.

למי זה מתאים

הקורס מתאים למי שמבינות/ים את החשיבות של טיפוח יציבה טובה, גם אם יש כאבים וגם אם אתם.ן נהנים מגב בריא וכבר עוסקים בטיפוח הגוף אבל רוצים יסודות טובים להמשיך להתפתח.

העקרונות שנעבוד איתם בקורס מגיעים מעולם אמנויות התנועה והלחימה הסיניות ומידע אנטומי מתקדם, לא צריך ניסיון קודם או יכולות מיוחדות, אם אתם מסוגלים.ות לעמוד ולתרגל 10 דקות אזי תוכלו להפיק תועלת מהקורס. 

אם אתם מורים לתנועה בעצמכם אז העקרונות והתרגילים שתלמדו כאן יקרים מפז ויוכלו לשמש אתכם בשיעורים ובאבחון של התלמידים

תלמידים מספרים

מה תמצאו בקורס

תכני השיעורים:

איזה מתנות תקבלו

מה ההשקעה שלך בקורס

עומד על רגל אחת בים

אחריות יוצאת דופן

ולמרות שזה מפתה ברור לי שזה לא פשוט להתחייב אז בגלל שאני בטוח כל כך באיכות של התכנית, ואני לא רוצה ששום דבר יעכב אתכם.ן להצטרף  אני נותן אחריות יוצאת דופן

במידה ומכל סיבה לא תהיו סופר מרוצים אז "נפרד כידידים" ואחזיר לך את כל התשלום כך שאין כאן שום סיכון

כאן נרשמים

 הרשמו עכשיו

נותרו

100
מקומות בטרום ההשקה

יש בנו חיבור לתבונה אין סופית  שמרפאה ומצמיחה אותנו כל הזמן

אספתי עבורך עוד כמה שאלות נפוצות שקיבלתי

(במידה ואין כאן תשובה לשאלה שלך ניתן לשלוח אלי שאלות במייל ואשיב בהקדם)

הכל נראה לי טוב ויפה אבל אני לא מאמינה שאני אתמיד, אין לי משמעת עצמית:

אני רוצה להגיד לך שאת לא לבד, יותר מ 80% מהתלמידים שלי מתחילים עם פחד מהתמדה, הם לא קראו לעצמם מתמידנים, ולכן התכנית מתחילה עם תכנים שהמטרה שלהם ללמד שיטות קלות להתמדה, ובגלל שזה עובד אז יש את התוצאות שאת רואה כאן. 


אלברט אינשטיין אמר ש "טירוף זה לעשות את אותו הדבר ולצפות שהתוצאות ישתנו" לאחר תקופת הלימוד התרגול אורך רק כ 15 דקות ביום, כל אדם יכול להקדיש את הזמן הזה לעצמו זה בעיקר עניין של הרגל, בדיוק כמו שיש לך הרגל לצחצח שיניים אעזור לך לרכוש את ההרגל להתחיל או לסיים את היום עם רבע שעה תרגול. חוץ מזה שלאחר התרגול המוח עובר לעבוד בגלי אלפה אנחנו פתאום הרבה יותר יעילים וזה מפצה על "הזמן האבוד", זה רק עניין של החלטה להכניס עוד אור וחיוניות לחיים

יש לי כאבים בגב התחתון, איך אני יודעת שזה יעזור ולא יזיק לי?

התרגילים בנויים על התנועות הטבעיות של הגוף, אם את מסוגלת לעמוד, ללכת ולהוריד מצרכים מהמדף זה סימן שאת יכולה להתחיל עם הקורס האינטרנטי, וכבר היום להתחיל לאזן ולהגמיש את עמוד השדרה, אין סיבה לחכות.
אם קשה לך לעמוד וללכת ואת חווה כאבים חדים אז אני ממליץ קודם לטפל בגס כדי שהכאב ידעך ורק אז להתחיל את הקורס. כמובן אם הרופא אסר עלייך להתעמל בשלב זה אז כדאי להמתין לימים קלים יותר.

איך אדע שאני עושה את התנועות נכון?

היתרון בפורמט הזה הוא שאת יכולה ללמוד ולתרגל מכל מקום בעולם, בזמן ובקצב המתאים לך. הדרך היחידה "לא לתרגל נכון" היא לתרגל בכוח, במאמץ ונגד הכאב (אם ישנו), במהלך השיעורים אני מדגיש ומזכיר את הנקודה הזו מספר פעמים.

התרגילים פשוטים מאוד והמטרה שלהם היא לבנות את הגוף ואת מנגנוני היציבה בהדרגה לאחר שתתרגלי תקופה התנועה הקלה והנכונה תגיע באופן טבעי ואם תרגישי צורך בדיוק נוסף נוכל להפגש זו בכל זאת מדינה קטנטונת. 

אני רוצה להתחיל את הקורס אבל חשבתי לחכות קצת, למה כדאי לי להתחיל עכשיו?

כי דברים טובים כדאי להקדים ולא לדחות, בכל רגע שאנחנו עומדים לא נכון אנחנו "מגרדים את הפצע הפנימי", נכון, צריך לקחת החלטה, להירשם, להתחייב וזה לא תמיד קל,אבל האמת היא שאחרי שמחליטים זה יותר קל ממה שנראה. התרגול נעים וממלא את היום בצבעים יפים ואחרי הפעם הראשונה כבר מחכים לפעם הבאה שנוכל לתרגל, אם נתחיל היום  אז בעוד 3 שבועות כבר נרגיש הרבה יותר טוב. חוץ מזה שעכשיו יש מחיר תרום השקה  ואחר כך העלות של הקורס תהיה הרבה יותר גבוהה ):

 *ההצעה תקפה עד מוצ"ש בלבד לכן אם חשוב לך להצטרף בתנאים האלו כדאי להרשם כאן וכבר עכשיו

דילוג לתוכן