ההזדמנות שלך ללמוד תרגול מעשי שמשתלב בפעילות היומיומית כדי לטפח ולחזק את הגוף, הערנות, והריכוז. נגלה איך להמנע ממוקשי אנרגיה, לנוע בקלילות ו"להזיז" את הדאגות הצידה כדי לחוות את הכוח של הרגע הזה

תמונות מסדנאות דרך הדרקון

יום רביעי -11 לספטמבר 2013 –  שעה 17:00 – תל אביב

כמה זמן עבר מאז שהיית מרוצה מהתחושה של עצמך בתוך הגוף שלך?  האם היית רוצה להרגיש שוב מלא מרץ ואנרגיה, לרוץ, להשתובב, ולהתרוצץ עם הילדים בלי שזה "יגמור אותך"?

גם דיויד (60) סבל מכאבי ברכיים וגב כפוף ומאז שהוא מתרגל בדרך הדרקון כאבי הברכיים נעלמו וגם הגב התחיל להתיישר.

רתם (28) סבל מבעיות ריכוז ואנרגיה נמוכה אך ככל שהוא התקדם בדרך הדרקון הוא למד מדליות הדקוןלשמור על הכוחות שלו, על הריכוז, ולנוע בקלילות בעולם.

איילת (48) עובדת כל היום על המחשב וסבלה מכאבי פרקים וחסימה בתעלה הקרפלית. החל מהשיעור הראשון שלה בדרך הדרקון, וכל עוד היא מתרגלת, הכאבים נעלמים והיא יכולה להתרכז ולהנות מהעבודה על המחשב בלי לעשות הפסקות כאב מתסכלות. מיכל (53) פסנתרנית גלתה עומקים חדשים באמנות ורנית (25) שסבלה שנים מעיפות כרונית כבר שכחה את "התקופה העייפה" שלה ומתנהלת בעולם בקלילות ובשמחה.

[box_red]

סדנת דרך הדרקון היא סדנה מעשית המלמדת צעד אחר צעד איך לשלב, בשגרה היומיומית, תרגילים שיעזרו לכם לשמור על אנרגיות גבוהות, לתחזק ולשפר את הגוף והמוח שלכם. התרגילים מבוססים על מסורות נצחיות (זן בודהיזים, אומנויות לחימה סיניות, שיטת פאולה ותיפוף) אך נשענים גם על מחקרים רפואיים עדכניים ומוגשים בדרך מקורית ומרעננת.

[/box_red]

השינויי לא קורה בין רגע, צריך להתמיד ולתרגל אבל התרגול הוא לא עונש, הוא נעים ומהנה, וכל מי שמתרגל מרגיש תוך ימים ספורים את התמורות.

התרגילים שאראה בסדנה מתאימים לכולם ומתבצעים בשכיבה, ישיבה, עמידה ותנועה. לא דרוש נסיון קודם ולא יכולת גופנית מסוימת. התרגול הוא תרגול הוליסטי שמשלב עבודה עם התודעה, המוח, והגוף יחד .

קניון

אם אתם חושבים שאתם מקרה מיוחד והבעיה שלכם היא "פיזית מבנית" כמו שהרופא אמר והראה בצילומי הרנטגן. אני מציע לתת לתרגול הזדמנות כי אני בטוח שמי שיאמץ את הדרך ירגיש בשינוי.

בגלל שאני בטוח בתוצאות אני מציע אחריות של 100% והחזר כספי מלא למי שלא יהיה מרוצה.

אני מציע להצטרף אלי לתרגול של שעתיים במהלכן אני אראה תרגילים ועקרונות מדרך הדרקון, ויוודא שכל אחד מהמשתתפים יוצא עם שלושה תרגילים שאפשר "לקחת הביתה".

כמו כן כל משתתף בסדנה יקבל שתי מתנות:

  • DVD בו אני מדגים ומסביר את שלושת התרגילים הראשונים.
  • חברות מלאה לחודש שלם בקהילת דרך הדרקון.

(החברות מקנה 25% הנחה על כל הפעילויות של דרך הדרקון
ואפשרות להשתתף בקבוצת דרך הדרקון בפייסבוק, בה אני עונה יום יום על שאלות בקשר לתרגול)

כך שלאחר הסדנה כל אחד מהמשתתפים יוכל להמשיך לתרגל, לטפח ולהעצים את כוח החיים.

עלות הסדנה היא 300 ש"ח ובגלל שאני רוצה לעזור לכם לעשות את הצעד הראשון בדרך הדרקון אני נותן 40% אחוז הנחה לכל מי שירשם השבוע .

כך שתמורת השקעה של 180 ש"ח בלבד, אתם מקבלים:

  • סדנה בשווי 300 ש"חסדנה במדבר
  • DVD בשווי 60 ש"ח
  • חודש חברות בשווי 60 ש"ח.

סך כל שווי הסדנה והמתנות 420 ש"ח.

וכמו שכתבתי קודם מי שלא יהיה מרוצה בסיום הסדנה יקבל החזר כספי מלא!

אני גם יודע שאם יהיה אתכם בסדנה מישהו קרוב (חבר/חברה/הורה/בן זוג) אז תוכלו להחליף חוויות אחרי הסדנה, לתרגל יחד והדרך תהיה לכם יותר נעימה, לכן אני נותן מחיר מוזל במיוחד לזוגות

העלות לזוג רק 240  ש"ח.

כל מה שעליכם לעשות כדי לשריין את מקומכם הוא למלא את הפרטים בטופס וללחוץ על הכפתור .

לשמירת מקומך בסדנה בהשקעה של 180 ש"ח בלבד
יש להכניס פרטים לטופס המצורף וללחוץ על כפתור האישור

דואר אלקטרוני:
שם פרטי:
טלפון:
מספר משתתפים:


שאל אותנו כל דבר!
1
💬 צריך עזרה?
Scan the code
שלום,
איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן